Sjuk?


            Så här känner jag mig just nu, tolka det hur ni vill (foto av mig)

Det var trevligt igår, det var god mat, spel, singstar och massa godis, mys. Kom hem vid runt ett och gick och la mig nästan på en gång.

När jag vaknade imorse mådde jag inte så bra, yr,ont i halsen, ont i huvudet, ont i magen och allmänt nere, så vi får se om jag kommer iväg till skolan imorgon, just nu kan jag inte prata så det ser inte ljust ut. Och nej, jag är INTE bakis, var 100procent nykter igår, säger det innan någon frågar om det blev mycket igår, hehe.

Idag blir det bara att ta det lugnt och försöka samla krafter så jag orkar åka till skolan imorgon. Skulle behöva plugga också men vi får se om mitt huvud håller med om det ikväll, just nu strejkar det.

Hoppas ni mår bättre än mig//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0