But we lost it...


                                    (Nya, troligen tillfälliga designen)

Filmen var helt okej, kanske inte den slags film jag vanligen går på men det är ju alltid kul att göra någonting man oftast inte gör. Det var ialla fall mys att gå på bio, älskar att göra det. Även om biografen borde stängas ner i en månad för en grundläggande städning, det var inte så fint kan jag säga, popcorn överallt, vart man än satt ner fötterna så krasade det, fräsht!

Sen jag kom hem har jag suttit inne på designa din blogg och försökt fixa lite, fick ialla fall bort kanterna runt headern så att headern och bakgrunden "smälter" ihop. Designen slängde jag ihop lite fort bara för att ha någonting. Vi får se när jag orkar göra en annan.

Nu ska jag nog sätta på en film, har varit lite småseg hela dagen så det blir nog inte allt för sent. Har nog inte tagit igen sömnbristen från i torsdags än :)

Ni får ha det mys, kanske slänger in något mer innan jag lägger mig! //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0