Everything is not as i seems...


                                            (foto av mig)

Klippningen blev väl okej, inte så stor skillnad men allt det slitna är borta ialla fall. Behöver ialla fall inte gå runt med mössan dygnet runt :P

Igår kväll fick jag skjuts av bror min ut till Bea och jag blev kvar där över natten, blev film/robinssonkväll innan vi gick och la oss runt ett. Blev lite chockad när jag vaknade och såg att klockan var typ tio i tolv. Jag brukar ALLTID vakna vid typ åtta och inte kunna somna om. Tydligen så var jag väääldigt trött imorse :P Hehe.

Idag blir det städning som gäller och ikväll ska jag skriva på ett engelskabrev som måste in imorgon. Jag skriver kanske senare!//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0