Formex mässan...


                                                 (foto av mig)

Blev faktiskt väldigt lyckad dag i Stockholm (Älvsjö) idag! Hade faktiskt riktigt trevligt när jag, Frida, Bella och Angelica gick runt och kollade i många timmar, petade på alla konstiga saker, åt lunch på en konstig resturang och åt oss nästan mätta på gratisgodis och plockade på oss gratiskataloger och påsar bara för att :P Att jag är är helt död nu är bara en bonus, kommer somna fort ikväll kan jag lova!

Imorgon blir det snabbakutshopping med Bea när hon slutat, så kan det bli när saker går sönder, haha. Men det blir nog trevligt ändå. Ska åka ner till hennes skola till klockan kvart i tre sen får vi se när jag kommer hem.

Nu ska jag nog kolla runt lite till innan jag lägger mig och läser istället, måste ju börja med The host någon gång, har inte orkat göra det än bara. Får se om jag skriver något mer innan jag lägger mig, annars så får ni sova så sött :) //S

Kommentarer
Postat av: Monii :)

Fin blogg du har! :D

2010-01-21 @ 22:02:17
URL: http://monscii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0