God morgon söndag!


            Bild från Öregrund maj förra året, saknar våren! (foto av mig)

God morgon, blev precis väckt av min kära far som verkligen inte vet vad en snäll väckning är, öppnar upp dörren på vid gavel och tänder lampan, inte trevligt! Jag svär och säger åt gubben att gå ut och stänga dörren efter sig, han står och glor ett tag innan han ba; "Är du vaken?, gå upp då!" Jag; "Jag är vaken, stäng dörren och försvinn!" Härliga söndag...

Idag står städning på schemat (dammsuga upp alla popcorn sen ifredags när tjejerna var här, hehe) Sen ska jag skriva klart ett brev på engelska som våran lärare skulle haft in i torsdags, men hey, vi var ju faktiskt inte i skolan i torsdags, vi var ju på mässa då. Annars ska jag bara ta det lugnt, lyssna på musik på hög volym och bara njuta av sista helgdagen. Fy tusan vad jag hatar känslan söndagar ger!

Nu ska jag fixa frukost//S


Kommentarer
Postat av: Julia - fotoblogg

sv: tack så jätte mycket!:)

2010-01-24 @ 14:10:10
URL: http://barafeminuter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0