Hello Johnny...


Jag vet att det är en herr t-shirt, men det skiter jag fullständigt i. Kolla in tröjan! Om det inte hade stått "Cry babies" (skämt om en av hans filmer) så skulle jag klart köpt den! Nu måste jag fundera ett tag till p.g.a det. Men ändå, mer Johnny Depp åt folket! Och i damstorlekar ;) hehe...

209:- på junkyard om någon undrar//S

_______________________________________________________________

Update: Såg förresten hans allra första film igår, A Nightmare on Elm Street, och haha säger jag bara, så himla dåligt gjord (1984, skräckfilm), han var väl bra men själva filmen, herregud! Min mamma (satt och kollade med henne medan jag pluggade) hon tyckte den var läskig och hon hoppade till och skrek flera gånger. Jag däremot satt och gapskrattade när blodet sprutade, den var sjukt dåligt gjord, så om ni vill se en rolig film, se den ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh! den är så påväg hem till mig nu! :D

2010-01-20 @ 18:38:49
URL: http://explodera.devote.se
Postat av: Anonym

sjukt snygg! :)

2010-01-22 @ 20:04:52
URL: http://iminaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0