I want someone to love me, for who I am...


                          Stor bild från nyårafton :P (foto av Nathalie)

Vet inte riktigt om jag kommer tillbaka på riktigt till bloggen än, men ett inlägg tänkte jag ialla fall slänga in.

Sitter och halvsover här vid datorn, mår inte speciellt bra alls, trött, ont i huvudet, ont i halsen och förkyld. Min mamma funderar på att förbjuda mig att gå till skolan imorgon om jag inte blir piggare, vi får se hur det blir. Ikväll ska jag ialla fall försöka plugga lite inför det där jädra provet vi har på måndag, politik, hur roligt är det på en skala? Men det hjälper ju inte att sitta här och gnälla, slipper ändå inte undan.

Snart är det ialla fall helg och jag ska försöka krya på mig under de två dagarna så att jag mår bättre till nästa vecka. Håller tummarna om att det fungerar.

Hoppas ni har det bra! Kram!//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0