Mata inte blomman!


Typiskt You say WHAT! ögonblick...

På floristtekniken idag, vi satt och kollade på olika skötselråd och vi skulle berätta vad skötselrådena betydde, Pysan, som hade en liknande symbol som på bilden ovan, tänkte inte riktigt efter...

Läraren; "Vad betyder skötselråden då?"
Pysan; "Man får inte mata den här blomman!" (helt seriöst)
Jag; "Men va fan Sarah, är du helt borta? Hahaha! Man ska inte äta blomman! Vem tusan funderar på att mata blomman?!"
Pysan; "Jaha! hahahaha!"

Ingen mer kommentar än asgarv från min sida. Det fulaste var att jag tänkte på det i bussen hem och kom på mig själv att sitta och le för mig själv bara för jag fortfarande tyckte det var roligt, haha!//S

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; haha, ja det måste jag faktiskt hålla med om.. ;p

2010-01-28 @ 19:40:56
URL: http://inmyshoe.devote.se
Postat av: sarah

hahahahahah :$ <3

2010-01-28 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0