Shell...


Mitt "provbidrag" på parallel kransdekoration (bara dekorationen, själva kransen gjorde vi inte) Den är bättre i verkligheten, konstig vinkel på bilden(foto av mig)

Helt okej dag i skolan idag, även fast jag var sjukt trött imorse. Vi var i floristsalen hela dagen vilket nästan alltid är riktigt skönt. Vi hade prov på parallel kransdekoration och jag blev faktiskt ganska nöjd med min, teknikmässigt också faktiskt.

Vi slutade halv tre så då också jag, Pysan och Frida ner mot stan med bussen och jag följde med Pysan till Kjell och compani en snabbis innan jag gick i snöstormen mot bussen.

I floristsalen innan vi slutade;
Pysan;
"Sandra, kan du följa med mig till Kjell efter skolan (jag tyckte hon sa Shell, som macken)
Jag; "Eh, va ligger det då?"
Pysan; "Mitt emot bilblan typ"
Jag; "Det ligger väl ingen mack där? Vad ska du till en mack för förresten?"
Pysan; "???Kjell, typ som Claes Olsson..."
Jag; "Jaha! Du menar Kjell och compani! Säg det då, trodde du mena macken S H E L L!" (bokstaverar)
Pysan; "Hahahahaha!"

                          Jag är så smart att jag nästan börjar gråta...

Ikväll blir det att plugga engelska och snittblomsnamn som gäller, jätteroligt, not!


                                              Owl City - Fireflies

Kommentarer
Postat av: sarah

say what ;)

2010-01-27 @ 21:12:19
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0