Grattis till mig själv! :D


Då var man 17år då, det känns ganska konstigt faktiskt, hade precis vant mig med att vara 16år :D Men det är väl kul, ett år kvar till 18år :)  Fast dagen kunde ha börjat bättre, har åkt på en ordentlig förkylning så det är nära att jag stannar hemma. Men jag vill inte missa floristtekniken idag för vi har brudbukett då. Jag ska försöka stå ut hela dagen :)

Om typ 20min ska jag klä på mig och gå till Ida, får skjuts av henne idag, brorsan är också sjuk idag :S Så jag ska träffa Ida hos henne sen.

Ne, nu ska jag fixa till mig lite till...Skriver kanske någonting ikväll när jag kommit hem...Vi ses kram




(notera hur tidigt jag skriver, jag är dödstrött!)

Kommentarer
Postat av: eva, emmas mamma

tänk vad åren går,.17 år,.kom i håg när du var pytte liten ,så söt,.grattis och ha en jätte trevlig födelsedag,.hälsa mamma och pappa och daniel., kram eva

2009-03-03 @ 09:33:43
Postat av: emma

grattis på födelsedagen sandra!

Herregud snart 18! tiden går fort

2009-03-03 @ 12:46:08
Postat av: Ally

grattis i efterskott :)

2009-03-06 @ 12:05:12
URL: http://al
Postat av: Ally

grattis i efterskott :) min lillasyster fyllde också 17 i veckan!

2009-03-06 @ 12:05:31
URL: http://alexitas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0