Because you had a bad day...

Vill verkligen bli ledig nu, börjar tröttna riktigt mycket på att gå upp tidigt och åka till skolan. Känner ingen ork längre för att gå upp och försöka hålla humöret uppe. Dagarna går hur sakta som helst och jag går runt med en ihärdig huvudvärk hela tiden. Försöker hålla humöret uppe ändå men jag känner att det inte går så bra jämt. Jag behöver vara ledig, jag vill hitta på roliga saker istället för att göra samma sak i skolan dag in och dag ut. Allting står still...

Imorgon ska jag sitta mer än 5timmar på bussar. Klassen ska och plantera blommor vid ett hotell. så det blir 2timmar och 40minuter dit, och lika länge hem. Underbart när man inte är helt hundra...

Kommentarer
Postat av: Kusinen Emma

Njut av skoltiden, det är den bästa tiden! Du blir aldrig mer fri än nu! kram

2009-05-11 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0