HAGELSTORM!


(Bild från Google.se)


Det var alldeles nyss världens hagelstorm. Jag sitter vid köksbordet vilket gör att jag har utsikt över nästan hela gården,ungarna på den har gatan är inte de smartaste direkt. De skriker som bara tusan när det började hagla, men istället föör att springa tio meter hem till sig för att ta skydd så beslutar de att springa tjugo meter och ställa sig under taket vid våran tvättstuga för att ta skydd. De märkte inte att det blåste ditåt och att där de stod kom det som mest hagel. De stod där och skrek utan att ha en tanke på att söka skydd hemma hos sig själva! Jag höll på att dö av garv! De står där dygnsura och skriker halsarna av sig och svär för glatta livet! Kalla mig skadeglad men de får faktiskt skylla sig själva, de var ju inte småungar, kanske mellan 12-14år så lite vett ska dem ändå ha i sig. Det roligaste var att mitt under stormen åker en tok förbi på inlines och skriker! Så jädra kul och det skulle helt klart passa i en komedi! Underbar dag idag!


Nu börjar stormen igen, får se om det blir lika kul den här gången! Hahahaha


Kram från en glad Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0