Lista...

OM DIG
Namn - Sandra
Bor - Enköping
Syskon - Två äldre bröder
Ålder - 17, snart halvvägs till 40;)
Född - 3 mars
Ögonfärg - blå,grön,grå
Längd - 161cm
Sko storlek - 35-37
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken -Fisk
Hårfärg - Brunett? Någon konstig blanding just nu...
Födelseort - Västerås

DAGENS.

Låt - Ingen speciell hittils
Saknad - <3
Kläder - Jeans, t-shirt
Underkläder - trosor och Bh
Mat - Kyckling med ris och Curry! :D
Köp - En yougurt
Göra sen - Äta, dusha, läsa, Sova!!
Godis - Inget hittils, kladdkaka vid lunch om det räknas
Pinsammaste - Hmm, inget allt för pinsamt idag tror jag?

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Inte speciellt
Tycker du om godis - Gillar det men jag brukar välja vindruvor istället
Hur många gånger i veckan äter du godis - Typ en
Äter du oftast nyttig mat - Blandat
Tycker du att du själv är söt/snygg - Beror på dagen...
Du ger mycket komplimanger till andra - Ibland
Är du nöjd med ditt förnamn - Nope, det är tråkigt
Du tycker att du själv är smart - Faktiskt
Vad är det sämsta hos dig - Envis och mitt humör kan skifta ganska snabbt ibland
Vad är det bästa hos dig - Jag är en bra lyssnare
Har du bra självförtroende - Beror på dagen
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Too much
Du tycker om att vara med killar - Jadå
Känner du dina grannar - Nope, inte speciellt mkt
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Vitt, rött,svart och rosa :D
Äger du några Björn Borg trosor- Nej
Hur många? - 0
Är du en Björn Borg-fjortis ? -  Nej
Gillar du skolan - När man väl kommit dit...
Har du någon gång skolkat - Nepp
Spelar du något instrument - Nej, skulle vilja lära mig spela gitarr
Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll(när jag var 6) och luftgevärsskytte i ca 3år(slutat nu)
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - På morgonen och när jag är inne i ett badrum, en affär eller i våran floristsal :D och när man går förbi affärsfönster :D
Tycker du om djur - JAA!

BRUKAR DU...
Sova - Näää, inte så ofta ;) Vad är det för fråga??!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - aldrig
Snusa - samma
Skada dig - Inte frivilligt
Klä dig i svart -Aa
Lita på folk - Vissa
Skada dig med flit - Nej!
Drömma mardrömmar - Inte speciellt ofta
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Typ 2år sen sist :D
Ljuga - Om jag känner att det är viktigt
Vilja dö - Absolut inte! Har världens dödsskräck!

HAR DU...

För många vänner - Kan man ha det?
Förföljelsemani -Ibland om jag går själv och det är mörkt ute...
Någon annan psykisk sjukdom? - Nej
Skadat någon?  Säkert, men inte allvarligt
Färgat håret - Jepp
Några piercnings - 3 hål i öronen
Några tatueringar - Fortfarande nej
Egen dator - Aa
Gjort bort dig rejält? - Alltid :D

ÄR DU...
Snäll - Hoppas det (a)
Snygg - Skönhet ligger i ögonen på beskådaren...
Söt - samma
Kort - Japp!
Klantig - Alltid!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hallgren

Vafan är en björn borg fjortis?

2009-05-28 @ 23:18:24
URL: http://fredrikhallgren.blogspot.com
Postat av: Fredrik Hallgren

Okej...då tror jag att jag förstår:)

2009-05-29 @ 21:12:18
URL: http://fredrikhallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0