Min nya favoritserie...


Bones, Söndagar 20.00 på tv3. En av veckans höjdpunkter!

Jag har hittat en ny favoritserie, den är nästan bättre än både desperate housewifes och ghost whiesperer (men bara nästan)

Serien är både superspännande och ofta riktigt roligt. Man kan sitta och gråta samtidigt som man blir glad av alla småbråk och dumma ideér. Jag brukar inte gilla deckarserier men fasnade som en fluga i en klibbigt spindelnät för den här underbara serien. 20.00 på tv3 på söndagar! Får inte missas!

Om ni inte sett serien, gör det! Tror inte att ni blir besvikna...

Jag har läst om vad som ska hända nu på söndag och det kan inte bli annat än spännande: En kvinna hittas död på en återvinningsstation, ihoppressad mellan en hög kartonger, och teamet kallas in för att utreda.

Jag längtar!


(5 av 5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0