Oskarshamn!

På håltimmen;

Pysan♥; "Osk,osk,osk,osk,osk,osk....osk,osk,osk,osk,osk... (ett år senare) Orskarshanm!"
Jag; "Oskarshamn?"
Pysan♥; "Ja! Orsk,orsk,orsk, Orskarshamn! Har alltid haft svårt att uttala det..."
Jag; "Oskarshamn!! (ligger begravd i soffan och försöker andas medans jag skrattar så att tårarna rinner)"
Pysan♥;" Oskarshamn!" :D

AAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSGGGGGGGGGGAAAAARRRRRRRVVVVVVVVV!

Jag och Pysan♥ har våra stunder ;) Idag hade vi många, haha! Ily♥!

_________________________________________________________________________

Kom precis hem, haft huvudvärk hela dagen men det ordnade sig ändå, det var helt okej ändå. Ikväll ska jag plugga, samhällskunskap och svenska får det bli ikväll, imorgon bild, onsdag snittblomsuppgift, torsdag samhällskunskap och svenska igen. Kommer gå bra, annars är jag skrewed! :P

Just nu håller jag på att kolla runt lite på internet, vi ska nog snart äta och sen är det bara att sätta igång med läxorna. Kanske skriver senare! Kram!!//S

Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

HAHAHAHAHAH oskarshamn is the fakking shit :D

älskar dig, <3

2009-11-30 @ 19:29:53
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0