Friday!

         
                                                    Hehe♥

Äntligen fredag, den här veckan har varit jättelång! Väldigt seg och helgen kom inte en sekund för tidigt!

Den här dagen kändes väldigt onödig, vi gjorde ingenting i skolan. På svenskan såg vi på film, Corps Bride, den har jag hemma och har sett typ hundra gånger (Min Johnny♥ gör en röst i den) så den hade jag inte behövt se igen. Sen på samhällskunskapen fick vi tillbaka proven (VG-, surt) och sen skulle vi diskutera lite ämnen, ingen brydde sig. Så jag skulle helt klart kunnat skippa att åka in till Uppsala idag.

Ikväll blir det lugnt, ska städa mitt rum, mina föräldrar får ryck på mig annars. Sen ska jag nog sätta mig och läsa Breaking Dawn lite, den är sjukt bra!

Imorgon ska vi till Carin♥ för hon fyller år, det ska bli trevligt. Hoppas jag kommer upp i tid imorgon eftersom vi ska vara där klockan tolv redan.

Nu ska jag väl sätta igång här inne så att jag blir klar idag. Kanske skriver någonting senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0