Gotta find you...


                                                (foto av mig)
Kom precis hem från en tur till V-ås med bror min. Han skulle byta ett spel och frågade om jag ville följa med, Why not liksom!? Vi skulle bara till två affärer men jag kände ändå att jag lika gärna kunde följa med. Jag hade bestämt mig att jag INTE skulle köpa någonting alls, men sen var vi inne på nya Elgiganten och där stod Camp Rock i hyllan, kollade priset, 79:- och plötsligt stod jag i kassan och räckte fram kortet, hur gick det till liksom?! Opps, så kan det gå :P haha!

(minus för Elgianten som hade satt den stora runda prislappen precis på Joe♥´s huvud! Skandal! Men det åtgärdade jag snabbt precis utanför affären,hihi)

Nu börjar snart Desperate Housewifes så det ska jag gå och kolla på, skriver kanske någonting efteråt. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0