I'm more of the suffer in silence type...

                                              Mina senaste inköp  (foto av mig)

Det gick okej i skolan idag, kanske inte var på superhumör hela tiden men det gick bra ändå. Svårt att vara ledsen när man har så fina kompisar♥

Vi slutade klockan 14.00 och då åkte jag, Pysan♥ och Frida♥ ner till stan och kollade lite innan vi gick till station. Jag köpte Ljudet av ditt hjärta på Akademibokhandeln för 69:-, riktigt billigt. Men nu ska jag inte köpa så mycket mer på ett tag så jag har lite pengar kvar för resten av månaden. Igår köpte jag äntligen 17again! 179:- på Åhlens, en irriterande sak bara, de har stavat fel på framsidan "Vem sa att man bara är en ung en gång?" står det, hmm, hur kunde de missat det? Jaja, hoppas filmen fungerar ialla fall :)

Ikväll blir det lugnt, ska städa lite och dammsuga och sånt för imorgon kommer Bea♥ hit, vi ska ha lite filmkväll, vi ska se 17again så klart! Se om hon också smälter ;) Fast först ska vi nog kolla lite på "stan" och sen kanske ta någon fika innan vi cyklar hem till mig och kollar på film. Sen tror jag hon skulle sova här? Inte helt säker men det får jag väl ta reda på. Myys kommer det bli vilket som...

Nu ska jag nog plocka upp lite här inne innan jag blir allt för trött, är alltid trött på fredagar. Men jag kanske slänger in något inlägg senare!


Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

<3

2009-10-03 @ 22:02:44
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0