Onsdag...

          
                                                En ung Johnny♥

Då är man uppe igen då, sitter och äter frukost och försöker vakna till. Var så trött igår att jag inte kunde somna, övertrött alltså. Det kommer bli segt idag tror jag, men jag överlever nog.

Det var okej på inspirationen, det var intressant, skulle nog vara ännu intressantare om jag varit lite piggare, jag höll på att somna när vi satt och lyssnade på gubben som pratade. Vi fick goodiebags också :P ineehållande en film som låter jättetråkig, chocklad, hårspray, parfymprov mm. Trevligt och oväntat eftersom det inte hade någonting med floristik att göra :P

Nu ska jag väl sätta igång så att man kommer iväg, pallar inte cykla idag, tror det regnar :P Plus att jag är för lat för att pumpa cykeln, det får pappa göra ikväll så cyklar jag imorgon istället. Good plan!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0