So the lion fell in love with the lamb...


              Bild från fotopromenaden med Bea i oktober 2009 (foto av mig)


Har varit en trevlig dag, mycket fikande blev det så nu vill jag inte se en tårta på ett år minst, hehe. Trevligt att träffa allihopa, blir allt för sällan. Min släkt är den knasigaste och mest perversa, herregud säger jag bara! Haha! Fick ialla fall lite pengar som ska sparas till en ny mobil, najs. Sen fick jag lite trisslottter (vann ingenting) och en blombukett av finaste mormor och morfar.

Det är två gäster kvar men de sitter och spelar kort med mina föräldrar så jag kände att jag inte behövde sitta där och glo. Ska plugga lite tänkte jag, det slog mig idag att skolan börjar i övermorgon och att jag har två prov, två läxor och 60 snittblomsnamn på typ latin att lära mig till nästa vecka. Så det kanske är dags att sätta igång? Första provet är liksom på måndag...suck.

Hoppas ni haft en mysig lördag!//Sandra

Kommentarer
Postat av: scaredsuperhero

sv: jajamen, men han har blivit snygg !

2010-02-28 @ 01:19:16
URL: http://scaredsuperhero.devote.se
Postat av: Ida

Sv: tack så jättemycket :D

2010-02-28 @ 09:12:24
URL: http://idaeriiksson.devote.se
Postat av: lisa

svar på komentar: när jag fyller år? bläddra ner på min blogg och klicka på nästa sida tills du kommer till ett inlägg då min födelsedag är;> där står det;>

2010-02-28 @ 10:11:26
URL: http://sagoslott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0