Söndagskväll...


                Bara för att jag älskar smyckerna - ur Elle nr 2 2010

Det har varit en väldigt lugn helg, och det har varit riktigt skönt, det var ett tag sen man bara var hemma hela helgen och bara tog det lugnt och umgicks med familjen. Detta har jag gjort hela helgen och det har varit riktigt mysigt. En tripp till bror min blev det också idag så då fick man träffa honom lite också.

Imorgon är det måndag igen, synd nog, så då blir det inte så mycket bloggande igen, som vanligt under veckorna. Men jag ska försöka slänga in nått lite då och då. Ska försöka få med kameran mer så att ni får lite fler av mina bilder. Kommer ha fullt upp den här sista skolveckan innan sportlovet, det blir långa dagar, mycket plugg och en tävling mitt i alltihopa. Men det kommer nog gå bra, brukar göra det om man bara ger sig tusan på det.

Nu ska jag sätta mig och göra min engelskaläxa som ska in...för två veckor sen? opps, men jag har faktiskt varit sjuk...

Jag skriver mer imorgon! Kram! //S

Kommentarer
Postat av: Jennie

mysigt att träffa brorsan :)

2010-02-15 @ 11:34:37
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0