Dagens lista...5 favoriter...

Har listar jag 5 av mina favoritsaker:

Mobil:

Min NOKIA 7373
Fick den i somras eftersom min förra som jag fått i mars gick sönder, det gjorde inte så mycket eftersom den här är både bättre och snyggare, jag älskar den :D

Mascara:

Nivea MaxImpact mascara
Superbra, fransarna blir både långa och fylliga, den är fantastiskt!

Skor:

Svarta Reebok classic
Snygga, eller kanske inte mina längre eftersom dom är ganska slitna, men dom var snygga. Dom är huuur sköna som helst, kan gå hur långt som helst utan att få ont i fötterna, och dom blir bara skönare med tiden, jag kommer bli jätteledsen när inte som här går att använda längre...

Frukt:

Vindruvor
Kan äta hur mycket och hur ofta som helst, utan att tröttna på det, jag och Ida brukar gå till Ica, köpa varsin "låda" och sätta oss i soffan, efter bara en halvtimme eller något sånt så är vindruvorna konstigt nog borta...Hmm, vad kan det bero på? :D

Skiva:

No Doubt- The singles 1992-2003
Det var väldigt svårt att välja mellan mina favoritskivor, men just NU är det nog den här, kan lyssna på den hur många gånger som helst, jag vet att den är ganska gammal men jag har inte haft den så länge... Superbra!

Jag utmanar ALLA att göra en sån här lista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0