Dagens inköp...

Dagens inköp:
DVD Thriller/Deckare, Sleepy HollowDVD Komedi, Om en pojke + American dreamzDVD Komedi, Wedding crashers

2 för 99:- på Maxi, dom två med Hugh Grant satt ihop och var som "en" film, sen köpte jag Sleepy Hollow. Sen så skulle pappa köpa en film också så då passade jag på att köpa Wedding crashers också så att det blev billigare.

På onsdag ska jag köpa:
DVD Thriller/Deckare, Sweeney Todd
Sweeney Todd som kommer ut den 23juli, älskar den filmen! Måste ha den!

Älskar fillm <3<3<3

Dagens beställning/inköp...



Har just beställt en helårs prenumerationCosmopolitan. Har tänkt göra det hur länge som helst men idag gjorde jag det äntligen. Det stod mellan den här och Glamour men jag kom fram till att jag gillar Cosmo bättte. Gillar alla deras artiklar, finns mycket och läsa och mycket tips att ta del av. Älskar den!


Nyaste inköpen...


Toppar från lindex



ghost whisperer säsong 1 och Pirates of the caribbean At world's end från Mediamarkt

+Wrangler jeans från JC
+Fjärillshårspännen från H&M
+Rund hårborste från H&M
+BH från Lindex

(kan tyvärr inte visa bilder på allt eftersom min kamera är värdelös, men jag kanske visar när jag köpt en ny nån gång)

Hmm....Lite läskigt?


Hej jag heter Elvira och är död, Jag har slitet blont hår och jag har inga ögon.

Det var en vanlig dag för mej, jag satt och kollade på bilder på bilddagboken då min pappa kom in i rummet med gråt i ögonen.
Han sa inget ,
han
tog fram sin fickniv och tog tag i min arm, och snitsade av min halva
arm men när han kom till mitten där benet satt så svimade jag helt.
Han
fick antagligen såga en stund. Han sparkade mej i magen och när jag
just kunde kisa upp medena ögat så tog han kniven och gräpte ur dom.
Nu är jag död. Men en sak borde ni veta han tog livet av sig efter det där.


en dag när ni går ut från huset erat helt vanliga hus så kanske han
står där bakom hörnet, men en dag kanske han kommer fram där men inte
ensam.. utan med mej i ena handen och mina utgrävda ögon i andra.


här tänker du just nu: Men ofta der är inte sant , det gör dom bara för
man ska bli uppskrämda, och klistra in det på sin bdb.

Men Om Ni INTE Klistrar In På Er bdb Så Kommer Han Komma Fram Till Dig När Du Minst Anar Det!

OM NI VILL UNDVIKA DETTA SÅ KOLLA!!!

(la
du inte in det) -Han Kommer se dej en dag där du går från bussen/eller
går hem från skolan, men då ser du han inte. Han kommer följa dej enda
hem när du presic ska låsa dörren rycker han upp den, Då kommer du att
ångra dej att du inte kopierade denna texten.

(inom 20 min)-Du
kommer att se han istället för att han ser dej. Men då går du snabbare
hem istället. Och när du precis ska låsa dörren så gör du det
snabbare.När du har låst kommer han inte hinna rycka upp dörren innan
bara rycka i den. Men tro inte du kommer undan för det han kommer att
stå och vaka över dej.

(10 min)-Nån gång kommer du att se när
han förföljer en annan människa som har sätt det här men inte kopierat
det, men han kommer ej se dej. Men man kan aldrig vara säker på att om
han står där bakom hörnet.

(1 min) - Du kommer aldrig att ha några besvär med han


Nyaste älsklingen i min familj...


Nu har jag äntligen en ny mobil. Blev inte den jag tänkte köpa eftersom den inte alls var lika snygg i verkligheten. Min nya älskling heter SonyEricsson W660i och är rosen röd. Jag har inte hunnit testa den riktigt än eftersom den måste laddas i 18timmar först. Men jag älskar den redan! Tycker verkligen om utseendet på den och den verkar faktiskt bra. Sen är det alltid ganska speciellt att jag köpt den för pengar jag tjänat ihop själv, det är en stor grej ialla fall för mig.

Imorgon ska jag klippa mig äntligen, tror det blir ungefär som sist, ska toppa och klippa upp det och sen klippa lugg. Trivdes faktiskt väldigt bra i det sist jag klippte mig, hoppas jag gör det den här gången också...

Ha en bra kväll!//Sandra

RSS 2.0