Dagens inköp...

Dagens inköp:
DVD Thriller/Deckare, Sleepy HollowDVD Komedi, Om en pojke + American dreamzDVD Komedi, Wedding crashers

2 för 99:- på Maxi, dom två med Hugh Grant satt ihop och var som "en" film, sen köpte jag Sleepy Hollow. Sen så skulle pappa köpa en film också så då passade jag på att köpa Wedding crashers också så att det blev billigare.

På onsdag ska jag köpa:
DVD Thriller/Deckare, Sweeney Todd
Sweeney Todd som kommer ut den 23juli, älskar den filmen! Måste ha den!

Älskar fillm <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Har också 1 vecka kvar till ledigheten:) Ska bli så skönt att vara ledig! Nej lite jobbigt att jobba mkt men fördelen är ju pengarna. Kul med ny kamera, har faktiskt också unnat mig en kamera nu! Hoppas du haft en bra helg!

2008-07-20 @ 17:50:10
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag har köpt en systemkamera, en canon EOS 400d! Har aldrig haft en sån så det är mycket att lära sig men än så länge är jag hur nöjd som helst:) så himla kul att fota ju! Den kameran du kollar på verkar ju väldigt prisvärd. Kul med massa nya filmer:)

2008-07-21 @ 23:12:53
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0