Dagens lista...Vad har julskinka och ketchup för någonting gemensamt?

Hittade listan här

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar -Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Paradis - Alladin
Sylta - Pastej
Glögg - Julmust
Rödbetssallad - Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt
På skinkan: Äppelmos - Senap (många kommer tycka att jag är helt puckad nu, men jag har faktiskt ketchup på julskinkan, har haft det så länge jag kan minnas:))

image297              +image296= ?



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaa tycker vi om olika smaker =)

2007-12-06 @ 18:26:59
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Ketchup på skinkan..hmm. Har nog hört konstigare blandningar faktiskt, trots att jag inte har smakat det själv. Många tycker till exempel att lingonsylt på havregrynsgröt är konstigt, men jag tycker det är jättegott :)

Kram!

2007-12-11 @ 18:59:56
URL: http://pernillah.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0