Pepparkaksbak

Nu i kväll har jag och min Ida bakat pepparkakor, man kan ju säga att dom minst sagt blev orginella, vi gjorde allt möjligt, kronor, skor, våra egna händer! Jätteroligt! Här är lite bilder från baket:

image3311.
2.3.4.

1. Pepparkaksdegen
2.Min hand som pepparkaka :D Inte gräddad än, det är därför den är så blank.
3. Båda mina händer, min är den minsta (till vänster) och den andra är Idas. Sen är några andra pepparkakor med
4. Säger bara en sak, Kärlek <33

Älskar dig Ida! <3<3<3 Vänner i mer än 12år nu!

Kommentarer
Postat av: ida

fy fan vad kul vi hade igår kommer aldrig att glömma den dagen i första hand..

2007-12-16 @ 14:37:55
Postat av: Sandra(frommyowneyes)

Inte jag heller gumman! puss

2007-12-16 @ 18:41:43
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0