Söndagen den 30 december 2007


image368

Imorgon är det nyårsafton, då ska jag hem till Josefin för att fira nyår med henne och några av dom andra tjejerna, trevligt trevligt...

Igår så var jag med Bea, vi bytte julklappar och så kollade vi på Edward Scissorhands hemma hos mig, sen så fick vi för oss att vi skulle gå på bio, så det gjorde vi, vi såg Förtrollad, den var väl helt okej, vääääldigt söt, men det märkes ju verkligen att det var en barnfilm...Sen så sov jag över hos Bea, innan vi gick och la oss så spelade vi GTA, ruksigt roligt faktiskt, och sen så kollade vi på nån deckarserie

image364

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vill se den filmen :)
Svar.Ja Kristen Bell är riktigt vacker :)

2007-12-30 @ 22:47:02
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0