Lista...

Snodde den här listan härifrån...:)


Vilka är ditt favoritpar skor? Mina svara reeboks, så himla sköna, älskar dom!
Vad gör du? Kom just hem från en jobbig dag i skolan...Ska snart försöka städa lite i mitt rum, det ut som ett bombnedslag...
Fest eller slacking? Slacking tror jag...
Är du stolt över ditt liv? Vet inte, har inte uppnått så mkt än, men jag är väl nöjd hittils...
Vilken låt lyssnade du på senast? Någon av Ted Gärdestad(vi hade musik historia, annars är jag inte direkt ett stort fan av honom)
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Svårt...Typ Hawaii, fast jag skulle vilja åka och kolla på Niagarafallen också...
Tittar du mycket på tv? Ja, kanske lite för mkt ibland
Har du varit med i lokaltidningen? Japp, i Januari tror jag det var...Eller Februari, fast jag var med när jag var liten också...
Vad kostar det du har på dig?hmm, kanske runt 600kr...
Vad gör du när du inte kan sova? Tänker, tänker och tänker...
Vad gör du om ett år? Går på gymnasiet...
Brukar du läsa horoskop? Brukar de stämma? Ja ibland, och vissa brukar faktiskt stämma...
Bästa fikat? Olika, men kladdkaka är alltid gott, men jag fikar inte så himla mkt...
Det dyraste du äger? Hm, min mobil tror jag...
Favoritmånad? Juli eller December, svårt att välja
Favoritdag? Lördagar
Choklad eller vanilj? Chocklad!

Jag utmanar alla som har tid och lust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0