Måndag...

Nu var det då Måndag igen, idag var det ganska bra iskolan, förutom på Son då jag hade provet om Asien, jag vet faktiskt inte hur det gick, kunde lite men vissa saker hade jag glömt...Men, vi får väl se hur det går...

Idag efter skolan har jag varit med Emma, vi kollade på några videos på youtube, sen så hjälpte jag henne fixa en blogg...www.emmajosefinas.webblogg.se
Senare ikväll kanske vi ska gå på en promenad också, men det får vi se om vi får tid och lust, man måste ju plugga också...

Nu är det bara 10 dagar tills jag ska till stockholm! Guud vad jag längtar!

Föresten, är det någon som vet vad man kan ge till en kille när han fyller 20? Min storebror fyller år den 5 och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom, han önskar sig ju bara dyra saker, och jag vill ju inte bli ruinerad direkt...vill helst inte köpa någon parfym eller nått, det fick han förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0