Torsdag, en dag kvar...

Nu är det bara en dag i skolan för den här veckan, gud va skönt! och imorrn har vi bara två eller tre lektioner + idrott(som jag inte brukar räkna som en vanlig lektion). Så det blir ganska lugnt...

Imorgon fylller även min yngsta storebror 20år, och jag har inte köpt någonting åt honom än så jag har typ panik, jag funderar på att bara köpa nå litet, han får ju skylla sig själv när han inte önskar sig något, när man frågar säger han bara "något dyrt" så det är ju inte speciellt lätt att veta vad man ska köpa, det är ju betydligt lättare att köpa till tjejer (tycker jag), då kan man bara köpa något smink eller smycken och man vet att det blir bra...Men vi får väl se hur det blir...

Ikväll kl 19.00 ska jag tillbaka till skolan, det kommer några stycken från gymnasiet som ska informera om dom olika linjerna, kanske inte är så himla kul att gå till skolan när man egentligen inte behöver men eftersom jag inte är 100% säker på vart jag vill gå så tänkte jag gå dit...

Fast jag har ju funderat på att gå hantverk och bli florist, eller livsmedel och bli konditor, fast i så fall skulle jag få lov att gå i Uppsala...Men jag tror inte det skulle bli så himla jobbigt i alla fall...

image115

Kommer troligen hamna här, men då kommer jag ialla fall gå i samma skola som Ida igen, för henne saknar jag...Det är ju ialla fall positivt, och sen kan jag ju bli det jag vill, det är ju ett ännu större plus förståss....

Vad går du på?/Vad har du gått på?/Vad funderar ni på att välja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0