Första seriösa inlägget på länge...

(bilderna är inte från tivolit jag var på :D dom är hittade på google.se)

Tjollahopp!
Känns som om jag inte bloggat på "riktigt" på jättelänge, har bara lagt ut dagens inköp och sånna inlägg...Men det verkar inte bara vara jag som är lite sega med bloggandet just nu, men det är helt förståeligt tycker jag att man inte vill lägga ut långa inlägg nu när det varit så fint väder, då vill man ju vara ute.

I fredags kväll var jag med Bea <333, jättetrevligt, vi kollade på film, pratade, åt god mat och sen så sov jag över där, väldigt trevligt. Sen igår efter jag åkt hem från Bea så åkte jag och Natha<333 ner till vårmarknaden som är här nu i helgen. Det var också trevligt, åkte virvelvinden tre gånger :D jag var för feg igår för att åka nå andra, konstigt, för det brukar vara jag som vill åka...men virvelvinden var kul den med. Sen så gick vi runt lite på marknaden, det var väldigt tomt nere på stan igår tycker jag, brukar vara fullsmockat när det är vårmarknad, men det var ganska skönt. Jag köpte en väska, 100:- i ett marknadstånd, billigt billigt. Kanske lägger in en bild på den lite senare om jag orkar.

Idag så ska jag inte göra så mkt, ska ner och kolla på innebandy, pappa och brorsorna spelar och jag och Carin(brosans flickvän) brukar följa med när vi inte har nått att göra, jag var med och spelade förra veckan, gjorde till och med mål (stolt). Sen ikväll ska jag väl plugga till provet jag(troligen) har imorgon, om andra världskriget (hatar)...så brosan  får förhöra mig sen, han är nörd när det gäller det kriget :D

Have nice day!//Sandra

Kommentarer
Postat av: emmelieee

Ska bara påminna om en tävling jag har, där du kan vinna ett par örhängen och smink om det är du!
VA MED!! :DD

2008-04-27 @ 13:08:29
URL: http://emmsaan.webblogg.se
Postat av: Evelina

Kul att åka karusell :)

2008-04-29 @ 15:59:05
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Evelina

Kul att åka karusell :)

2008-04-29 @ 15:59:16
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Evelina

Kul att åka karusell :)

2008-04-29 @ 15:59:27
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0