Dagens bild... Kirsten Dunst


(Älskar bilden)

Imorgon börjar skolan också, kan inte tänka på någonting annat, är så himla nervös. Kommer inte kunna sova någonting inatt. Ska ju börja i en helt ny skola, i en helt ny stad där man inte känner en morot :D Men det kommer säkert bli bra när man väl är där, när man kommit in i det.

Idag ska jag bara ta det lugnt, och så ska vi åka och lämna tillbaka skrivaren jag köpte, den ville inte komma igång så nu är jag trött på den. Dom där 500:- kan jag spendera på någonting som funkar :D

Köpte föresten en väska och en T-shirt i fredags som jag glömt visa, bilder kommer! :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar hennes lugg på den bilden, sån skulle jag vilja ha =)



Lycka till i din nya skola imorgon, jag vet, att börja en ny skola där man inte känner någon är riktigt jävla nervöst. Men det släpper efter en dag =)

Kram

2008-08-18 @ 10:17:32
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0