En titt på min dvd samling :D (Varning för långt inlägg)

  
    
(ursäkta för de dåliga bilderna, inte så lätt att ta bra kort i enlåda)

Bild1:

*Sweeney Todd (längst till vänster, man ser inte så mycket av den)
*From hell
*Pirates of the carribean - Svarta pärlans förbannelse
*Pirates of the carribean - Död mans kista
*Pirates of the carribean - Vid vägens slut
*Edward Scissorhands
*Gilbert Grape
*Finding neverland
*Kalle och chockladfabriken
*Chocolat
*Corps bride
*Sleepy Hollow
*Anne Franks sista dagar
*Pretty Woman
*Grease
*Dirty Dancing

Bild 2:
*ET
*Titanic
*Harry Potter (alla 5)
*Narnia (båda 2)
*Fantastic four (båda 2)
*Disturbia
*Legally blonde (båda 2)

Bild 3:
*Mean girls
*Freaky Friday
*Bridget jones (båda)
*Mamma mia
*Wedding crashers
*Confessions (fick med en tidning, väldigt bra film)
*Charlies änglar- utan hämningar
*Heartbreakers
*Från andra sidan
*Sex and the city
*Om en pojke

Bild 4:
*Get over it
*Hundtricket
*Herbie- fulltankad :D
*Spirit :D
*Marie Antionette
*Maid in manhattan

Bild 5:
*Lost (de första säsongerna 1 och 2)
*Ghost Whisperer säsong 1
*Hellraiser (sämsta filmen någonsin, ska aldrig lyssna på vuxna igen :))
*Scooby Doo :D
*Agent Cody Banks (min första dvd-film tror jag)
*American dreams


Totalt ca 55 filmer, men jag tror inte alla är med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0