När man har tråkigt...

Hur bor du: I en liten lägenhet
Brukar du komma i tid: Oftast
Har du bra kondition: eh, inte speciellt
Hur lång är du: 161cm
Hur känner du dig just nu: Rastlös
Vanligaste färg på dina kläder: svart, tråkigt nog, vill ha färg!!
Kan du laga mat: Japp, mästerkock, eller det är väl inte att ta i men ja, jag kan laga mat
Vad pluggar du: Går i nian...
Vilket är ditt senaste inköp:  tre liter mjölk :D
Din favoritdryck på morgonen: te
Projekt just nu: Städning (går inge bra)
Vilken tid gick du upp idag: runt 9
Vad ska du göra i helgen: Nästa helg? Ska troligen gå på bio med Bea på fredag :D (längtar)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: månadspengen
Har du sovit i din egen säng inatt: jepp
Har du haft mörkt hår: jag har mörkt hår...
Är du morgonpigg: nja, när jag väl vaknar blir jag pigg snabbt :D
Vem snackade du med senast: Pappa
Stjärntecken: Fisk
Varm favoritdricka: Te
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, det ändå jag smakat med alkohol som inte smakar skit
Snällast denna vecka: Ida :D
Saknar du någon nu: Japp
Gillar du dokumentärer: Inte speciellt mkt
Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska och lite tyska
När fikade du senast: Oj, det var länge sen...

Kommentarer
Postat av: aida

är ditt stjärntecke fick? mitt också, haha :p då fyller du väl osså år snart , februari/mars ?

2008-02-22 @ 23:44:10
URL: http://aidaaas.blogg.se
Postat av: aida

menar fisk *

2008-02-22 @ 23:44:36
URL: http://aidaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0