Äntligen!

image395
Näst sista dagen på jullovet, riktigt tråkigt tycker jag...Kunde varit ledig mycket längre, känns som om det kommer bli en tuff termin, men nationella prov och val till gymnasium, riktigt jobbigt, jag tar gärna imot tips om olika gymnasium :D

Idag har jag inte gjort något kul alls, är inte riktigt bra än, yr i huvudet, förkyld och ont i halsen, men imorgon ska jag inte sitta inne längre, då ska jag ta vara på den sista lov dagen!

Nu ska jag nog gå och plocka upp lite i mitt rum, innan det blir en katastof :D

En rolig sak hände idag, pappa kom just hem med min bok! Den kom imorse men vi had einte tid att hämta ut den förrän nu på kvällen, har kollat igenom den och den verkar så himla bra, ska sitta och läsa den ikväll tänkte jag...Verkligen ett bra köp tycker jag, full med tips om vilka produkter man ska använda, vilka färger man ska använda och mycket mer, finns till och med tips om manligt smink :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0