Dagens framtida köp?


Som ni vet så måste jag köpa en ny mobil så fort som möjligt eftersom min gamla blev tvättad, jag har ganska länge funderat om jag ska köpa en lite dyrare eller om jag ska köpa en billig. Eftersom jag för länge sedan bestämde mig för att jag skulle köpa en digitalkamera när jag jobbat så blev det ganska många om och men om hur mycket pengar jag ska lägga på mobilen. Men nu har jag kommit fram till att det blir en billig men ganska bra variant. Kommer troligen köpa Sony Ericsson K550i, den har alla funktioner som jag vill ha på en mobil. Jag vill kunna använda den som kamera, ringa, skicka sms och även använda den som mp3, och alla funktionerna har den här mobilen så den duger bra för lilla mig, snygg är den också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0