Min Fredag den trettonde


Jag brukar inte tro att Fredagen den trettonde för någon otur med sig, har ialla fall inte gjort det förrän igår. Jag hade verkligen otur igår...Kanske är det bara otur eller så var det för att det var "otursdagen".

Började med att jag och mamma skulle tvätta, jag hämtade min tvättkorg jag har i mitt rum och la ner alla kläder från stolen i mitt rum där jag brukar hänga upp lite kläder som ska tvättas, där hängde tydligen mina jeans. Efter att vi satt på tvättmaskinen hörde vi någonting som dunkade och mamma frågade vad det kunde vara. Då började jag tänka på mina jeans och att dom inte legat på sängkanten där jag brukar ha dom, där kom paniken, sprang in i badrummet och letade i tvättkorgen efter jeansen, dom var inte där, sen såg jag hur min mobil(som jag visste låg i jeansen) snurrade runt runt i tvättmaskinen, skrek till mamma att vi måste stoppa maskinen. Den stannade till slut, tog ut mobilen och la den på tork. Den gick inte att få igång igen, så jag får lov att köpa en ny när jag sommarjobbat, tur att jag ska göra det annat hade det varit kört. just nu har jag brorsans gamla mobil som det inte går att ringa från och så kan den dö när som helst...Den får väl duga tills jag har råd att köpa en ny. sitter och kollar på mobiler och dom på bilderna är dom ända jag verkligen fastnat för än. Vilken tycker ni är finast?

Min kära Nokia 7373
I inte ens ett år fick vi vara tillsammans, men under perioden vi fick tillsammans var du alltid vid min sida, hjälpte mig skriva vackra sms till mina vänner, hjälpte mig ta imot samtal och gjorde dom jobbiga samtalen till ett nöje. Jag är ledsen att jag plågade dig så med sköljmedel och tvättmedel. Jag kommer aldrig glömma dig.
Men du har aldrig heller varit så ren! :D

R.I.P Nokia 7373

Kanske ska bli poet :D

Hoppas ni fick en bättre fredag den trettonde än vad jag fick//Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandie

Vilken otur =( De ngula var fin tycker jag =)

2008-06-16 @ 05:40:43
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch tråkigt när allt ska gå fel, men hoppas det är bättre nue och att turen har vänt igen!! Tycker den lila är finast =) Ha det bra, kram.

2008-06-16 @ 12:46:55
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: ida

om du ska köpa en av dem ska du inte köpa den gul aktiga för att den är inge bra går sönder väldigt fort.. det är dålig kvalitet på den..

2008-06-18 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0