Hemma idag...


Idag är jag hemma från skolan, mådde skit igår, hade världens huvudvärk, frös så att jag skakade och mådde illa, så jag blev hemma idag, gick och la mig 19.00 igår för att jag inte orkade vara vaken, sen vaknade jag 8.00, sov alltså i 13 timmar, ganska skönt faktiskt, jag mår mycket bättre idag så jag ska gå till skolan imorgon.

Har inte bloggat på länge eftersom jag har idé torka, känner att jag inte har speciellt mycket intressant att skriva och berätta om, ni får gärna berätta om vad ni skulle vilja läsa mer om...

Har inte skrivit någonting dom senaste dagarna så här kommer en uppdatering för dom som är intresserad vad jag gjort:

Fredag: Var med Carin i Uppsala på bio, Sweeney Todd, jag älskade den, den är ju inte direkt läskig men väldigt äcklig ibland, musiken var faktiskt helt okej den också, dom är ju inte sångare eller sångerskor men det lät helt okej, och låtarna fastnar i huvudet. Den var även mycket humor i den så den ska jag helt klart köpa när den kommer ut på DVD, Johnny var skitbra som vanligt. Kom hem strax efter 12 på natten och var skittrött eftersom jag gått upp halv 7 på morgonen, men det var det helt klart värt det!

Lördag: Städade mitt rum typ hela dagen, äntligen så är det rent, nu ska jag bara hålla det så, men jag har bestämt mig att göra det så...Sen på kvällen kollade jag på M-festivalen, det var väl okej att Perelli gick vidare, men jag tror inte hon går så långt i Serbien, låten är för vanlig, skulle skickat något mer galet vidare.

Söndag: Var med Ida, vi gick ungefär 1mil och sen så kollade vi på när mina bröder och pappa spelade innebandy, det var väl ganska kul.

Måndag: Var i Stockholm med klassen, besökte Rikstan, helt okej, roligare än vad jag trott det skulle vara, alla tjejer i klassen (minus en) gick efteråt och åt, riktigt mysigt <3 Sen var jag som sagt död på kvällen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0