Onödigt test...

Hade skittråkigt och kollade runt på lite bilddagböcker, någon mer som störts sig på den blonda tjejen som vinkar i en ruta brevid skärmen? det har jag och idag klickade jag på den, det var om lumpen och man fick göra ett test där om man skulle kunna att passa i lumpen, ganska onödigt av mig att göra det men här är ialla fall mina resultat:

Hälsa och fysik
Du verkar ha en sund inställning till träning och kroppsideal, det är jättebra! Gissningsvis är du en person som kan njuta av livet, "softa" och ha det skönt. Stress och jäkt är nog inget för dig och det bådar gott inför framtiden.


Logik
Du har antagligen bra resultat både i naturvetenskapliga och humanistiska ämnen. Med ditt sinne för strategi och logik skulle du kunna bli en bra mellanchef inom exempelvis vårdområdet eller trivas att arbeta med administration.


Språk
Din språkförståelse är mycket bra. Läser du mycket? Lämpliga yrkesområden kan vara lärare, översättare, tolk, journalist eller författare.


Personlighet
Du är en bra lagspelare med känsla för ansvar. Du trivs bra i andra människors sällskap och kan nog tänka dig att leda ett gäng också.  När det gäller ett framtida arbete trivs du nog bäst när du får arbeta både enskilt och tillsammans med andra i ett team.


Om allting stämmer vet jag inte riktigt...


Om ni har lika tråkigt som jag kan ni göra testet här
 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

OK det var jue bra att du hade en bra födelsedag =)

2008-03-04 @ 23:22:12
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Josefin

Förlåt för att jag glömde nämna dig i mitt inlägg om vilka som grattade mig på sina bloggar. Nu står du med!

2008-03-05 @ 22:17:24
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0