I´m here again!

kalltorpskolgard
Det är verkligen skitlänge sen jag bloggade nu, har bloggtorka, har ingen aning om vad jag ska skriva om längre. Så jag har helt enkelt inte haft lust att blogga, men ändå vill jag inte lägga ner bloggen helt...Får se hur det blir.

Sen jag skrev sist har det hänt en del, bland annat så har min klass varit på klassresa till Göteborg, det var faktiskt riktigt kul. Vi åkte den 1 maj med tåg (gud va jag hatar tåg) och när vi kommit dit vid 14.00 nånting, så åkte vi till skolan vi skulle bo på, Kåltorpsskolan (första bilden) och så gjorde vi oss iordning där och bäddade och sånt, sen på kvällen skulle vi köra lasedome, det var skitkul! men ganska svettigt så man kände sig ju inte så fräch efteråt :D Men vi duschade ju såklart när vi kom till skolan igen.

På fredagen var vi till liseberg, det var också sjukt roligt! känns inte som jag hann åka precis allt men det var svinkul ändå. Vi åkte dit när det öppnade vid tolv och så var vi kvar tills det stängde kl 22. Sen fick vi lov att leta upp en mack för att köpa mackor eftersom vi glömt att äta :D

På Lördagen hann vi inte göra så mkt, vi packade ihop alla grejer och sen drog vi in till Centrum ett tag, men dom flesta av oss var nästan döda eftersom vi inte sovit odentligt och så. Så vi gick väl i tre affärer sen åkte vi tillbaka till skolan, köpte pizza sen bar det av till tågstationen för yttligare 4timmars tågresa hem igen :( Vi kom väl hem vid 22 tiden och då var jag så övertrött att jag inte kunde somna förrän 4 fast jag varit så trött på dan :D

(bilderna hittade på google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0