Jag vill måla, jag vill möblera, jag vill pyssla...


Som alla som känner mig vet så älskar jag att göra om i mitt rum, att pyssla och att hålla på att fixa och dona, speciellt med inredning. Ibland kan jag gå in i mitt rum och bara känna fy fan va fult det är. Då vill jag verkligen bara slänga ut allting och börja om från början, men man vet ju att man inte kan göra det.

Just nu är jag ganska nörjd med mitt rum (för en gångs skull), jag tycker det är ganska mysigt sen jag slängde ut min stora fula bokhylla i somras, gud vad jag hatade den, jag bytte ut det till två vita byråar istället, blev mycket luftigare och finare, och sen jag kapade av min loftsäng i våras, blev också en klar förbättring. nu har jag bara lite kvar tills jag är "nästan" helt nörjd, behöver lite lampor, blommor, speglar, krokar att hänga väskor på och lite sånt. 

För några veckor sen fick jag ett nattduksbord av Robert, min bror, han och hans tjej hade inte plats för det längre hemma hos sig och eftersom det var precis det nattduksbordet jag ville ha så tog jag med glädje imot det, och sparade på det viset 399:- som det skulle kosta att köpa det nytt. Problemet är att det är i fel färg, det jag fick är i ek och jag vill ha det vitt, så jag ska köpa lite färg nån dag och måla om det så att det blir precis som jag vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag äskade också att pyssla i mitt rum. Kanske är ett släktdrag?

2008-10-15 @ 17:14:00
URL: http://staringela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0