The mall here we come!


Imorgon åker jag och Natha till v-ås för att ha en heldag på stan :) Ska bli riktigt kul och vi har pratat om det sen slutet av sommaren men det är ännu inte blivit av, men imorgon blir det äntligen av! Då drar vi till stan och jag hoppas kunna hitta en del saker, skulle verkligen behöva ett par jeans, men jag hatar att köpa jeans, inga passar känns det som och jag blir mer och mer frustrerad ju fler par jag provar, hittar nästan aldrig dom perfekta. Jag har ett par som jag verkligen älskar som jag köpte förra hösten, kommer inte ihåg varifrån, men nu börjar dom gå sönder så det är dags att leta efter ett par nya favoriter, men vi får se om det blir imorgon eller inte...Jag tvivlar på det...

Roligt kommer det ialla fall bli! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Tack så mycket (happy face) :D<3

2008-10-30 @ 16:36:38
URL: http://crashbangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0