...


Foto av mig


Känner mig riktigt slö och trött idag, har inte gjort mycket annat än spelat The sims 3 hela dagen, skämmes på mig :) Imorgon måste jag ta mig ut lite, vi ska troligen åka och köpa present till pappa som fyller år snart så då har jag ju ialla fall någonting att göra.

Just nu kollar jag på Kate och Leopold på tv, väldigt bra film enligt mig, charmig. Hugh Jackman är sjukt gullig i den här filmen. Man blir glad av att se honom.Sen så är han snygg också ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, vi hörs!



Kram♥

Kommentarer
Postat av: eva, emmas mamma

Hälsa gamla gubben och gratta och hälsa även mamma. kram och ha det gott

2009-08-05 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0