För alla snubbar vill ju vara katt...


Foto av mig

Satt precis på Aristocats på vhs-spelaren, fick in den till mitt rum igår för jag fick för mig att se mina gamla filmer, så det har jag spenderat min tid igår kväll och nu ikväll, med barnfilmer. Älskar det, man får så fina minnen när man sätter på sina gamla teknade vhs-filmer, trycker in den i spelaren och man hör spelaren spola igång den, riktigt charmigt tycker jag. Att det är lite larvigt skiter jag fullständigt i, när jag vill vara larvig så är jag det, även fast jag är över 17år.

Tidigare idag åkte vi till stängnäs för att äta glass :P vid nått ställe vid hamnen, riktigt gott och riktigt mysigt.

Nu ska jag titta på filmen och sjunga med i låtarna medans jag plockar upp här inne, innan det blir en katastrof igen. Slänger kanske in ett inlägg senare också. Hade bra!



Kramar från Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0