För att jag har tråkigt...

50 sanningar om mig:

1. Jag hatar broar, speciellt de som går över vatten!
2. Anledingen till denna fobi är att jag från det jag var typ 12år har haft känslan av att jag kommer dö när jag åker av en bro och sitter fast i en bil under vattnet.
3. Jag är väldigt blyg, men inte när jag väl blir bekväm med personerna
4. Jag står väldigt nära mina bröder, kan prata med dem om nästan vad som helst
5. Jag tänker alldeles för mycket och kan ligga och tänka i flera timmar
6. Jag älskar att åka bil/buss för jag tycker det är lättare att tänka och slappna av då (dock inte över broar)
7. Jag fattar inte hur jag ska kunna komma på 43 till sanningar
8. Jag är den mest slarviga personen jag känner
9. Jag har riktigt bra minne och kommer ihåg vissa saker från det jag var 4år
10. Jag älskar att kolla på film
11. Det första jag vill göra när jag har råd är att flytta till en större stad
12. Jag hatar att prata i telefon, bara ett visst antal personer jag gillar att göra det med.
13. Jag älskar Johnny Depp och hans filmer (suprise!)
14. Det enda jag visste när vi skulle välja gymnasie var att jag inte skulle gå här i stan.
15. Jag är oftast lugn, men när jag väl tappar fattningen så blir jag riktigt förbannad.
16. Jag är en dag för dag människa, vissa dagar är jag helt hyper och vissa helt seriös.
17. Jag saknar bildlektionerna.
18. Jag saknar också Barbro vi hade i engelska på grundskolan.
20. Jag har sett Twilight mellan 11-15ggr
21. Jag avskyr att städa.
22. Den första kändisen jag såg var Markoolio som var bakis på Coop här i stan :)
23. Jag är konfirmerad (stavning)
24. Jag har 15 kusiner och typ hundra sysslingar
25. Jag är typ 25 procent finsk
26. Jag älskar att göra om i mitt rum
27. Drömyrket är inredare och har varit det sen jag var typ 9år.
28. Jag valde floristlinjen för jag ville jobba kreativt och inte sitta bakom en skolbänk hela tiden.
29. Floristyrket är betydligt svårare än vad jag trott.
30. Jag har en typ 5årig bästis som heter Vilda ;)
31. Hon frågar nästan varje dag när jag kommer hem om jag vill gunga med henne.
32. Varje dag säger jag att jag är upptagen men hon ger sig inte :)
33. Jag gillar våren bättre än hösten.
34. Jag har lätt att komma ihåg födelsedagar.
35. När jag var liten ville jag bli ridande polis :)
36. Jag har alltid velat börja rida men har aldrig fått det (har växt ifrån det lite nu)
37. Jag har gått i luftgevärsskytte och jag var faktiskt riktigt bra på det.
38. Jag var en riktig pojkflicka när jag var liten och en del av det sitter nog fortfarande i.
40. En frisör klippte pottfrilla på mig när jag gick i lekis och jag var livrädd för frisörer i många år efter det.
41. Jag är allergisk mot myggor.
42. Min första kompis är jag fortfarande kompis med, fast tyvärr inte så nära.
43. Jag bröt armen när jag var 11 eller 12år och gick hem ensam med bruten arm i typ en timme.
44. Jag älskar rosa och vitt tillsammans :)
45. Jag är tveksam att någon kommer orka läsa allt det här (kommentera gärna om ni gjort det)
46. Jag var jätteofta sjuk när jag var liten.
47. Jag har migrän.
48. Jag avskyr korv!
49. Någon gång i mitt liv vill jag skriva en bok.
50. Jag är chockad att jag kom på 50st sanningar :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag läste allt :D

2009-08-16 @ 17:52:16
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läste också allt!! :D

2009-08-16 @ 19:07:33
URL: http://lapasserelle.blogg.se/
Postat av: eva, emmas mamma

så fick man veta lite om lilla Sandra. Ha en fin vecka .kram

2009-08-17 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0