Första doppet? Yes indeed!


Bilder från google


Kom hem för inte så länge sen, har varit ute med Bea <3 och hennes föräldar med deras båt, very mysigt. Har äntligen tagit första doppet(!!!) jag som älskar att bada har nästan skämts med tanken på att inte ha badat än, nu slipper jag det och får istället skämmas sen över hur liiite jag badat den här sommaren :P

Det var ialla fall riktigt roligt idag, vi badade som tokiga och sen kom Bea på en briilijant idé, att vi skulle ta hennes typ badring och paddla typ 700meter till land, men en åra(!!) Men det gick med hjälp av armarna och samarbete på högsta nivå ;) Sen på vägen tillbaka till båten simmade vid med den hela vägen istället. Motion och massa skratt fick vi ialla fall, och de i båtarna brevid hade ialla fall något intressant att kolla på, haha, måste sett underbart ut! Två tjejer i en liten jädra ring, ena paddlar med nån metallgrej och den andra halvligger mot vattnet och paddlar som en tok med sin arm samtidigt som de bara snurrar runt runt för de paddlar inte i samma takt, jag vet ialla fall att jag skulle tro att vi var knäppa i huvudet om jag hade sett det :D

Thanks för today Bea<3 ;)

Nu ikväll blir det nog läsning som gäller för min del, boken är såååå bra! Men först ska jag hoppa in i duschen för man luktar inte så gott av det där sjövattnet. Ska bara få energi nog för att ta mig ur den här sköna sängen, tricky tricky....



Kramar från en glad Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Tanten i båten bredvid sa faktiskt att hon tyckte vi var tuffa :D

2009-08-09 @ 20:58:26
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: wrals



första doppet? WOW, det kallar jag sent, haha! :P



sv; tack :) det värmer!

2009-08-09 @ 23:43:08
URL: http://wrals.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0