Home again...


Finaste bilden på finaste Johnny <3 som jag har som finaste bakgrundsbilden på min finaste mobil
;)

Bananskal på er!
Kom hem för inte så länge sen. Det var riktigt kul att träffa Natha<3 igen, har inte blivit så ofta på senaste tiden. Hoppas det blir ändring på det nu när semestern är över. Vi hade det ialla fall mys, spelade spel och gick på promenad. Gisses va mycket grodor det var överallt, vi var nära att trampa på flera stycken, ush! Sen vid typ elva följde hon med mig en bit för att jag skulle slippa gå själv hem i mörkret, och det är jag glad för, det satt ett gäng vid affären som jag inte är helt hundra på om de hade alla skruvar fastskruvade i skallen ;)

Snart tänkte jag faktiskt släcka och försöka sova, ska försöka att komma upp ialla fall innan 11 i morgon så att jag vänjer mig lite så att vardagarna inte blir fullt lika jobbiga,får se hur det går med det. Nu ska jag ialla fall stänga av datorn, vet inte om jag skriver någonting imorgon, ska nog inte ens sätta på datorn för om jag gör det blir städningen aldrig av. Plus att brorsan och hans tjej kommer hit imorgon och ska äta så då ska jag vara lite social mot dem. Men jag kanske slänger in ett inlägg efter jag städat och de åkt hem. Vi får se....



Kramar från Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0