Im here again...

Var ett tag sen jag skrev nu, har bloggtorka, igen. Har haft bättre för mig de här dagarna så jag har inte haft en tanke på bloggen.

I torsdags kväll åkte jag till Bea, vi hyrde film. Hairspray var lite sådär men den andra filmen vi hyrde, Marley och jag, var ganska bra, sorglig ialla fall. Sen åkte jag hem i fredags förmiddag.

I Lördags var jag och mamma hemma själva så det blev en liten "mor och dotter" dag med film och god mat. Ganska mysigt faktiskt. Inte ofta det blir så.

Igår var vi först till V-ås för att hälsa på mormor som ligger på sjukhuset, krya på dig! <3. Sen blev jag bjuden på mat hemma hos brorsan och Carin för de tyckte att jag förtjänade lite roligare mat än korven vi skulle grilla här hemma (hatar korv) så jag fick kycklingwok med ceshewnötter, mycket bättre kan jag säga, det var galet gott.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, känner mig lite småseg så det blir en lugn dag. Hoppas bara jag inte blir sjuk. Kanske kan lägga mig och sola ett tag så att man kanske kan få lite färg den här sommaren. Är lika blek som om det varit mitt i vintern, inte kul.

Ne, nu ska jag gå och äta frukost och fixa till mig. Vi hörs när vi hörs.



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0