Min dag...



Började min dag med att komma lite försent till skolan(typ 5min). Vi hade prov på rund bukett och det gick åt helsike, blev inge bra alls. Sen hade vi avlång bordsdekoration som vi skulle göra tillsammans med en etta. Våran blev ganska bra faktiskt, skönt, så att inte allting gick åt helsike.

Det var allt annat än kul på statsbussen idag, vi stod bokstavligt talat pressade mot framrutan. Varmt som bara fan var det också och det var inte det lättaste att hålla balansen. Blev inte lättare av att en viss person *host* stod och höll i mig för att inte ramla och som gjorde att jag tappade balansen typ hundra gånger ;) Men jag ska fan inte gnälla över bussarna, jag har valt det här själv. Jag kunde ha gått här i stan och sluppit dem, bara cyklat tio minuter och sen varit framme vid skolan. Men nu valde jag Uppsala och då ska jag fan inte gnälla heller, ska bara påminna mig själv om det varje gång bussarna är fullsmockade eller busschaufförerna är dumma i huvudet, vilket de är ofta.

Nu ikväll blir det lugnt, ska sitta och läsa tror jag, är helt slut idag, sover inte så jättebra på madrassen på golvet, inte det bekvämaste kan jag säga. Sen ikväll klockan tio börjar True blood och det skulle vara ganska kul att se, våran Alexander Skarsgård är ju med ;) Så det ska jag kanske se om jag orkar hålla mig vaken.


Kramar från Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0