Nu är det dags igen då...


Rund brudbukett gjord av mig i mars (foto av mig)

Vaknade 06.30 imorse och snubblade över datastolen och kastade mig över klockan för att hinna stänga av den innan jag hann väcka hela huset, lyckades inte helt, mamma och pappa vaknade :)

07.38 satt jag mig på bussen, måste komma ihåg att fixa någon bok eller nått att underhålla mig med, bussresan kändes ovanligt lång idag. Kom till skolan en halvtimme för tidigt och står och väntar på Sarah och Bella när jag ser ryggen på någon som jag verkligen känner igen, personen vänder sig om och där står Hanna som gick i min klass på grundskolan, hoppsan! Oväntat! Jag tror dock inte att hon kände igen mig :)

Så onödig dag alltså, vi blev uppropade i matsalen, efter det fick vi nya skåp (överskåp igen!!) och sen gick vi ner till floristsalen där vi fick busskort, papper mm. Sen var det fika på elevtorget och sen någon tråkig tipspromenad i skolan där alla frågor var om lärarna, helkonstiga frågor som vad spelade jag för instrument som ung eller hur många tatueringar bageriläraren har, hmm, hur ska vi veta det? Haha, men jag kommer säkert vinna de där biobiljetterna, vet att jag åtminstonde har två eller tre rätt av femton :)

Efter skolan åkte vi till stan och gick och kika för Bella skulle ha block och sånt. Sen köpte vi smoothies innan Sarah gick till bussen. Bella och jag fortsatte titta lite innan jag gick till stationen och blev irriterad över att på förmiddagen går min buss bara en gång i timmen. Som tur är kom den lite tidigt så jag behövde inte vänta så länge.

Nu ikväll blir det film och sen tidigt i säng för klockan ska ställas på 05.35(!!!)Nu är det dags igen....


Kramar från Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhh vad fin, får man beställa

2009-08-25 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0